tisdaaag

Idag brukar det vara en bra dag som man längtar efter, nämligen att desperate brukar vara. så frågan är nu, var är du desperate? Det är dags för dig att komma tillbaka till mig älskling lilla ♥ Saknar dig på tisdagskvällarna...
Men jag kan vara lite glad iallafall eftersom paradise är kl 22-23 hihi. 

Hade två lektioner idag på eftermiddagen, först samhäll som kändes så fruktansvärt lång.. Hur kan 1 timme och 25 mintuer kännas som 10 svåra år? Sen svenska som vi tog närvaro på bara. Blev även halvt nerstoppad i en soptunna :( .. (mot min vilja) Så slutade väl runt 2 skulle jag tro så då åkte jag och nattis med Jennifer och Madde in till stan. Jag och Nattissss satte oss på nian och åt lite god mat, sen drog vi till haga där vi skulle få plågas i en timme. Men För första gången så tycker jag att dom var söta, alldeles lugna och lite trögtänkta :) Dom var till och med duktiga. Så dom kommer bli fantastiska gymnaster tror jag eftersom dom har såna bra coacher, hihi. Sen åkte jag med mamma hem så jag klev precis in i mitt rum. Om en liten stund ska jag ut på promenad med superjozzzzyyzötiz hihi, ska bli så mysigt med en månskenspromenad för två. Få prata av sig och gooosa lite. Och så hinner jag perfekt hem till Paradise och lite mys här hemma. tihi

Kollade även upp en sak idag som jag gått och grubblat över länge, och vilken lättnad det blev. Underbart
Annars är det inte så mycket aktuellt just nu vad jag kan komma på, men brukar ju alltid dyka upp något intressant så jag återkommer senare. ♥

fighter



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0