tisdag


Idag har jag tränat imorse, sen åt jag lunch i skolan med nattis och sen kom calle oscar och madde också.  Sen for vi till skolan och hade  samhällskunskap med mats tha man och tog närvaro på svenskan bara. Gick in till stan och åt innan vi skulle träna småbarnen. Kikade runt lite på stan också, och sen åkte vi till Haga. Det var rätt tröttsamt men dom tog i som djur idag faktiskt! och emma tha bitch is back.. Jag gillar inte henne för hon har världens attityd och är wierd. Sen åkte jag hem iallafall och jag och mamma åkte och kollade på Mallas träning som gick super tycker jag :) Var kanske hur kallt som helst också, istiden is back :( Tog en varm dusch och nu ligger jag i sängen och kollar paradise! kul att jag har blivit beroende..

Har lite ångest inför morgondagen också då jag ska återgå till mitt jobb och ringa runt till alla psykon som finns runt om i sverige.. Går det inte bra imorgon tänker jag sluta och hitta ett  annat jobb eller varför inte jobba alls?
Nu ska jag fortsätta kika lite, kanske gör ett till inlägg lite senare :) pusssssssssss♥
cxv xcvdfdfg



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0