Torsdag



Började morgonen med gympa! Vi spelade innebandy, och var heeelt grymma!! Vi köttade på tycker jag (en viss Linn kan ju ta åt sig den jäveln) och det blev riktigt bra drag. Vet inte riktigt hur matchen slutade målmässigt, men mitt lag vann iaf :D hihi

Dagen rullade på väldigt bra, och sedan på filosofin briljerade alla tjejerna och fick 5 av 5 poäng vardera! Även kallad 21 poäng, full pott. Avslutades med en kort svenska lektion, sedan sprang jag till  Jeffas racerbil för att få sitta i fram för en gångs skull, men vek ner mig rätt snabbt och fick istället sitta i mitten i baksätet..
En älskvärd dag med SPID3, tycker om er tjejer♥

Hoppas mamma börjar med maten snart, för på matsedeln står nämligen köttbullar och stuvade makaroner, som jag längtat efter så himla mycket :) Sedan bege mig mot Valbo för att gå på något möte. 

Igår blev jag kanske hur glad som helst när jag var in och kollade på statistiken :) 135 sidvisningar och 92 unika besökare. Jag hoppas att ni vill fortsätta läsa hihi ♥

Jag skriver mer sen! pusss så länge :)


hihihhihihhihiih




Kommentarer
Linn

Okej, jag tar åt mig;)

2010-01-15 @ 10:36:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0