keep smilin'


Åh guuuud så trött jag var imorse.. Blir ju inte bättre av att det är helt svart ute! Har kommit fram till att hösten är en väldigt mörk och n ästan deprimerande tid. Tränade som vanligt imorse och gick väl hyffsad iallafall, sen var det hem till duschen. Hann lägga mig och vila lite också eftersom det bara var en lektion idag :) Sen åkte jag och Nattis ner på stan och utförde några ärenden som var mycket viktiga! Sen var båda två dödshungriga så vi gick till Subway och åt. Ibland finns det inget godare :D hihi. Längtar lite tills imorgon för då ska vi fira ella som blir 18! Ska först vara hos henne och goooosa lite, sen blir det utgång! mys med mina flickor ♥
Fast känner att det kan ta emot lite på fredag morgon då man ska ta sig till skolan... Men som tur är så slipper man va ensam om det ;)

På vägen hem så satt jag och funderade över hur mitt 2009 har varit, och till stora delar så var det bra. Det hände inte så mycket på våren, livet chillade på lite bara. Men sommaren var bäst, magaluf, tävlingar, SM, fest, träffa underbara personer, mys, sola, bada, stockholm, orbaden, släktträffar. Hösten var väl sådär, var på SM i ljungby och gick omkull i A-finalen. Mitt sista SM någonsin med min fina älskling:( .. Sen åkte jag på en liten resa som var världens underbaraste, sen kom det en period som var sämst och Trodde aldrig jag skulle känna så som jag gjorde. Sen blev det vinter och en mysig jul, en bra juldag, en underbar födelsedag och ett härligt nyår.
Alltså ett år som var upp och ner, mycket glädje och mycket saknad. Vissa stunder skulle jag kunna göra allt för att få uppleva igen.

cxvxcvvchcdfjjojmncvxcxv
So keep smilin'


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0