världens tråkigaste dag

Söndag är en sån värdelös dag som inte ens borde få finnas, den är bara ivägen. Man blir nästan deprimerad när man vaknar upp på söndagmorgonen, helgen är liksom slut.. Men ibland kan ju faktiskt söndagar vara rätt mysiga och bra också. Du vet när det går bra program på TVn, eller har gott sällskap eller gör något roligt :) så ska ju inte bara klaga på söndag, så det är ungefär 50/50 hihi

Var ju med Malin och Emilia igår. Fikade lite sen gick vi hem till Malin och kolla upp boende för Gotland i sommar. Tror det kommer bli perfekt där vi ska bo :D Ska bara boka sen är det klart! hihi Kommer bli bäst ♥
Sen kom mami och hämta mig när jag nästa höll på att somna hemma hos mallan, och gick och la mig i min älskade säng direkt när jag kom hem! Sen imorse var jag och kollade på tävling på Lervik, saknar ponnytävlingarna redan.. Sen ikväll blir det step 1 pass, och träningsvärken från i torsdag sitter kvar rätt styggt fortfarande så det kan inte sluta bra alls.. Nu ska jag försöka skriva klart svenskan, och det kanske är huuur svårt som helst!!! buuhu hejdå :(

teneriffa..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0