What you got



Klev upp vid halv 8 tiden imorse och sprang runt som en galning och letade efter en hårtoffs. Men det konstiga var att det inte fanns en enda toffs i hela huset. Antar att någon gått och gömt dom eller så har det varit en toffstjuv i mitt hus och i mitt rum. Känns ju lite creeeepy. MEN SEN när jag hittar en liten gömma i mitt rum så ligger en fin liten toffs där och väntar på mig. Iallfall så åkte vi till Ockelbo där tävlingen höll hus. Känns som istiden börjar få sitt slut, så det var skönt att få slippa förfrysa idag. Först hoppade jag 1meter, och då var jag 6a. Kändes faktiskt bra för att vara första tävlingen, och sen hoppade jag 110 och då hade vi ett riv. Tar faktiskt på mig det för det var mitt fel, men bomjäveln hade nästan kunnat ligga kvar om jag haft lite flyyyt. Tävlingen var klar tidigt, typ vid 13.00 så det var skönt att få komma hem i tid för en gångs skull :)
Lär ju också gratulera till min lilla mallaballa som vann en klass idag :D

Klev snett när jag skulle springa också, (fråga mig inte varför jag sprang) men det var ju inte jätteskönt, lika smidig som en elefant ungefär.
Nu hade jag iallafall tänkt att ta ett varmt bad och sen lägga mig och kolla  OC och vila lite eftersom jag inte fick sova så mycket inatt. Kvällens planer är fortfarande lite suddiga, så vi får se hur kvällen slutar. Är ju trots allt köping♥ och Johan Falk ikväll :) Hoppas på en bra söndag bara, för det var längesen man hade en sån.

Nu ska jag lägga mig i badet :) pusssss så länge!

xfgfg 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0