You say yes I say no

behöver jag säga mer än Pontus?
nej tror inte det va. Herregud
Alltså jag skäms bara han öppnar munnen... Det är inte ens kul längre, jag trodde han skulle skämta. Men Nej vill inte ens tänka på det nå mer :D så nu lämnar jag det

Jag och jossiiii var på promenad iallafall i lite mer än en timme, så himla skönt var det. Prata av sig och och få lite frisk luft med bra sällskap, finns inget bättre. Känner nu hur mycket jag saknat det! Kom hem precis lagomt till paradise som jag sa, så det var perfaaaa. Träning imorgon bitti igen så ska försöka somna i tid idag.. Är inte riktigt min starka grej men det borde nog gå bra hoppas jag. Annars har det inte hänt så mycket faktiskt, känns  som en riktigt händelselös och värdelös tisdag egentligen och hoppas starkt på en bättre onsdag.. nej gud så less och deppig jag känner mig nu, måste sluta bry mig och tänka så mycket tror jag. Hur nu det ska gå..
Aja, godnatt och hoppas ni haft en bra dag ♥

...
Fanns inget som gjorde mig så glad.
You don't know what you got till you're missing it a lot



Kommentarer
Anonym

<3

2010-01-20 @ 17:25:15
URL: http://emiliialowenborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0