avsked..


fan vad jag hatar denna dator. gör det verkligen av hela mitt hjärta. men är så illa tvungen att  använda den när den andra bra är upptagen. lite oflyt sådär. mamsi får ringa gösta så får han komma och laga den och göra den bra igen, som den en gång i tiden var.. var på stan och gjorde några ärenden på förmiddagen, och hade tur att stöta på josy som joinade mig. och mötte även upp jeffa så vi kunde göra vårat ärende ;) hihi.

ikväll blir det två avskedskalas:( först hos mickis vid sex tiden, sedan raka spåret till madde. usch, vill inte att ni ska åka och lämna mig här. inte okej. kommer ni inte hem inom ett år tänker jag ta mig en tripp till mexico och USA och hämtar er, bara så att ni vet. kommer sakna er tjejer ♥

mitt horoskop var lite creeepy med tanke på denna sorgliga dag, som antagligen kommer vara sjukt rolig också.
 såhär lyder den:
du kan vara en aning känslosam idag.
det kan dock snabbt slå om och livet leker plötsligt igen!


Kommentarer
Http

NICE SITE WELL DONE

2011-01-18 @ 10:39:23
URL: http://http.blog16.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0