bööönan


igår blev det landet för hela slanten. tog ut fighter på en tur först på morgonen, sen åkte jag och malin dit för att hjälpa till med maten och lite andra saker inför kvällens bravader. morbror fyllde år igår, så nästan hela dagen spenderades där ute. blev världens godaste middag, grillad kyckling, potatis, ungsbakade grönsaker, sallad, såser m.m. yumyum
efter det gjorde vi barn debut med stora båten ute på stora havet, helt ensamma ;) gryyyymt!

btw så gick körlektionen grymt idag! det kanske vänder, är nog lite utav en naturbegåvning när det gäller bilar ;)

som sagt så har inte min dator velat sammarbeta med mig speciellt på senaste tiden. men idag, den 1 juli är den väldigt snäll. så nu tänkte jag visa lite bilder från de senaste dagarna som spenderats i paradiset!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0