glass i stora lass hehe

mitt liv går framåt gott folk. övningskörningen med mami gick fan skitbra, blir så nöjd över mig själv. tänker håva in körkortet så fort som möjligt. eftersom det inte blev filmkväll som det var tänkt pga av idioti så kanske man ska ta sitt förnuft till fånga och plugga lite körkort? jag som nästan lovade mig själv att inte plugga på ett helt år efter att skolan slutat. men jag får bryta det för den här gången, nu är det viktiga grejer på G.

lite läskigt var det också att jag ropade på mamma förgäves när vi var och tankade. jag ville ha en mjukglass, men hon hörde mig inte. sen när hon kommer ut där jag sitter i bilen så har hon en mjukglass med sig!! den kvinnan är otrolig, hon måste vara syns eller något liknande. och det bästa av allt, det var toppingen på glassen. vitchoklad.. detta ligger på min topp 10 lista just nu, helt klart. nu ska jag rulla upp för trappen och se vad som väntar och erbjuds där. HIHI MYS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0