gottelandet

nu är det endast en fjuttig dag kvar av denna underbara resa. vill inte åka hem, har levt sånt sjukt bra liv denna vecka! men idag måste vi chilla för nu är man slut som artist, helt klart. hade en till så jävla rolig kväll igår. förkrökade lite hos grannarna och myste, sen tog vi taxi in till stan och gick raka spåret till buren. denna kväll var vakterna lite snällare, dom sa endast åt mig att jag var tvungen att sköta mig. jag höll mitt ord ganska bra ändå. efter torsdag var dom lite less på mig hihi. sedan blev det eftermama på en lyxbåt, vilket inte var heeeelt fel. fan va grymt det va!! helt galet.. när klockan började bli morgon så liftade jag hem, ensam.

men natten var bra, man slapp sova ensam men vaknade ensam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0