HEHE

ojojoj vad livet inte leker just nu.

igår var det sommarkväll här i vilda gävle. vi traskade istället upp till interpool och satte oss där och myste lite med braiga flickor och goda drinkar! sedan blev det hem till madde, eftersom vi bestämt oss för utgång. helt spontant för min del, hade inte tänkt att gå ut men så blev fallet! :) sjuuuukt nice! thank u everyone.

sen när vi kom hem vid halv 4 tiden så lyckades jag tappa bort min mobil, hade inte den blekaste var jag la den, ruskiga blackouten. orkade inte leta heller så då la vi oss istället. men sen imorse fick jag panikdamp eftersom den inte låg någonstans i hela huset så då ringde jag till taxi företagen och terroriserade dom några gånger idag. men ingen mobil där inte.. sen idag när jag var i en djup deprission (telefonlös) gick jag in i garderoben, och vad ligger där? jo min älskade mobil. hihi ingen kunde blivit gladare än mig. men den var stendöd eftersom den åkte i backen några gånger igår, så nu har jag en fin nokia istället med färgskärm till och med!

miss u
:(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0