home

nu är jag hemma. eller jag var hemma vid halv tio tiden, men då la jag mig i sängen så jag slocknade fram till klockan 5 ungefär, rätt skönt.. igår blev det inge sova nästan, istället hade vi stugmys fram till halv 3, då jag vaknar av johanna. jag fick för mig att jag inte packat väskan så jag flyger upp ur sängen, i sömnen skulle jag gissa. stackars den som låg bredvid mig, måste ha fått en hjärtattack. men där står min fina väska, packad och klar. vi tränger oss in i bilen eftersom vi tänker lifta med pojkarna hem hihi. trångt men mysigt. båten var försenad, så vi kom inte på förrän vid 4. jag och johanna intog ganska snabbt fåtöljerna, medans niklas, jonte och mattias körde på golvet istället.

bilresan hem var till en början väldigt skön, sov en bra stund tills jag vaknar av att någon skriker. jonte är nämligen så trött så att han håller på att somna. och man vill ju inte hamna i diket, så bredvid mig sitter proos och är livrädd och försöker byta chaffis. men det blev inte riktigt som han tänkt sig, men vi överlevde resan iallafall och han höll sig vaken. sedan släppte dom av mig hemma, snälla som dom är. hihi
hahahaha, var fan riktigt kul nu när jag tänker efter.

nu ska jag ta en dusch, sen ikväll ska jag träffa J och myyyysa lite ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0