JAG VET VAD SOM MÅSTE GÖRAS


blir nästan lite arg. tog fan lång tid att hjälpa till idag...... var beräknat att vi skulle börja jobba lite klockan tre, men blev inte förrän klockan sju. kul liksom, men gjorde iallafall nytta och det är jag rätt nöjd över. men då fick jag offra annat för kvällen. Skulle egentligen träffat min älskling idag som jag inte träffat på hundra år känns det som, men vi skjuter upp det till imorgon och fredag istället eftersom jag blev klar så sent. då kan vi träffas länge istället för en liten snabbis, hihi. läääängtar
guuuuuuuud vad jag kommer sakna dig :( du får inte lämna mig här, Dumma dumma dig..


glömde även berätta om gårdagen. det blev iallafall film+ost&kex+chips+läsk+vindruvor+jordgubbs kväll, åh guuuud så mys vi hade. mina bästa ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0