Juli 22, 2010

när vi skulle springa till bussen igår trodde vi att vi var snabba, men när vi är ca 20 meter 
ifrån så börjar vi gå istället. det skulle vi inte gjort, för då åkte bussjäveln.
så vi satt och tänkte och tänkte på hur vi skulle göra då. ringa efter skjuts eller vänta på
bussen som gick 30 min senare. vi kom då fram till att vi ville ha skjuts, och som tur var
så kom lovisaoch hämtade oss, gullig hon. körde racerbil in till stan så vi var där inom
tre röda. traskade in på ett goya som var som en bastu, var sjukt varmt där inne.
men iallafall, vi shakade och svettades och hade skitkul. blev kvar på stan en bra
stund efter och pratade och redde ut saker, sedan blev det hemgång.
lite nattmacka och chill innan jag knoppade.
har haft så jävla kul senaste gångerna jag varit ute,så hoppas detta håller i sig ;)
dock resulterar det i att vara dödstrött dagen efter.

men nu känner jag mig rätt utvilad, jag och mamma ska åka och göra en grej vid 5 tiden.
därefter blir det middag ute i harkskär har jag hört rykten om. kommer bli supermysigt :)
efter middagen blir det mys hos J med lite film, gryyyymt känns det vaaa. fina torsdag

står inte ut, står inte ut
ett år försvinner utan ljus
även om ett sekel går så ska jag alltid vänta på vår tur
från och med då






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0