lördag

igår blev det utgång, lite ändrade planer än vad det var tänkt från början men det var nice. kom hem lite sent från min lilla resa, så hamnade hemma hos malin istället med henne, julia,fia, bea, lovisa, nathalie! hade skitkul även fast det blev lite splittrat på slutet, men det blev en fin återförening på donken! :) grym kväll med andra ord

lite tungt var att man skulle kliva upp klockan sju imorse, men det gick ju rätt bra ändå. åkte till söderhamn på tävling med ronja och tjockisen. gick super, duktigaste! :) kanske har lökat sönder idag, fiiifan vad varmt. så har precis duschat så måste skynda mig lite och göra mig klar nu. jag malla julia och ella har bokat bord på helt enkelt, och därefter ska vi se eclipse. såååå som jag har längtat! denna kväll kommer bli underbar :) puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0