maddepadde

just nu sitter jag och väntar på madde,  hon är sjukligt seg. men det gör inget för hon är bäst ändå :D hihi. vi ska strax traska ner på stan för att ha lite movienight och därefter kan det bli nattbad. ingenting som jag är pepp på just nu, men vem vet, det kanske ändras? mötte henne lite tidigare idag och så gick vi och handlade lite gotti som chips läsk och dipp, är farligt att börja äta sånt. börjar bli beroende av sånt, inte bra. blir promenad imorgon har jag bestämt mig för! kan bli skönt. därefter har vi kollat american pie, hahaha sjukaste filmen ever. 
aja, nu ska jag stressa på segjäveln här så att vi kommer iväg någon gång! pöss lovers


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0