morgon.....


igår åkte jag till ella vid halv sju tiden, och därefter tog vi racerbilen och plockade upp linnea och handlade inför kvällen. vi hade bestämt oss för lite tacomys, så det va bara att shoppa på. sedan satt vi och myste och pratade hela kvällen och kollade lite film. sedan fick jag skjuts hem av en snäll person som offrade sig i regnet :) hihi

har varit så trött de senaste dagarna så idag blev det till att sova ut riktigt ordentligt. nu känner jag mig fullt utvilad, och på köpet så håller mamma på att grilla.  mmmmmhm! sedan var det tänkt att jag och josse skulle ut och gå, men det pissar ju ner nu så vetefan om det blir av. men iallafall så blir det reunion ikväll med josefinx2 :)

nu blir det käk, laterrrrr

hihi förra sommaren


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0