muuulet,buu


blev inte riktigt som vi tänkte oss, molnen försvann inte men vi hade mysigt på stranden ändå. sedan gick vi upp och käkade lite hederlig lunch och pratade, fick även lite info som var intressant, alltid lika kul!

därefter åkte jag och mallan och shoppade lite inför imorgon och helgen, kan bli rätt grymt. sedan bar det av mot hille, men sedan fick vi hjärnsläpp och mallan ville övningsköra med mig! Whaaat tänkte jag, hon måste skoja. men sen så hon fick vara med om en jävla åktur kan jag tala om ;) roligaste på länge hihi, sötis.

Senare: blir mys att J's place ikväll, skräckfilmsnight+gott att äta. likelikelike
ska även försöka lösa ett och ett annat problem.


lämna mig inte, du är bäst


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0