sommelisommar


har precis kommit hem från en p-walk. eller jag la mig ute på altanen en stund efter, så jag kom nästan nyss hem iallafall. det fina vädret är tillbaka kände jag, så det blev lite varmt att ha tjocktröja när jag gick.. men det var iallafall 22 grader! the summer is back. det var riktigt skönt att gå, ska försöka gå en liten prommis varje dag. bara man knytit på sig skorna så är det ju lugnt, men det är ju så jobbigt innan man väl kommit ut.
dock finns det två nackdelar med sommaren också, och en av dom är att ibland kan det bli så jävla varmt. och sist men inte minst alla äckliga småkryp. usch får rysningar bara jag tänker på dom. äääckel

en till grej också, när jag läste tidningen nyss fick jag lite ångest. det som hände på den där festivalen i tyskland, fan vad hemskt det är. jag ska ju nämligen göra min festivaldebut om ca 3 veckor. oh my liksom, hur ska jag och josy klara oss? tänker iallafall inte bli ihjältrampad. vi klarar oss nog

längtar lite till imorgon gör jag också.
ett sista avgörande


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0