THE CITY

blev lite shopping+lunch på stan, myyysigt. var längesen jag var där kändes det som. inte direkt så att man offrar en varm, härlig, solig dag för att gå på stan och löka. nää, då är det bara stranden som finns som alternativ. hämtade även ut min telefon som varit på lagning ett bra tag nu. så får se om den funkar som den ska eller om den är helt cp som den va tidigare, we will see.

ska bege mig mot mallans place vid 8 snåret för lite flickmys och förhoppningsvis en skön förfiesta. var så skönt i onsdags när man inte behövde ha någon jacka med sig, men eftersom det är kallt idag så lär man väl ha med sig en väsk jävel... har inte heller någon aning om vad jag ska ha på mig, så ska sätta mig i garderoben och kika ut någon strax.



Now I’m on my own side
It’s better than being on your side



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0