19 juli

kan erkänna att jag måste vara sämst på att hålla iordning. igår hade mamma städat så fint i badrummet, men nu när jag har duschat och grejsat lite ser det ut som ett bombnedslag, vet inte riktigt hur jag lyckas men jag gör det bra! förlåt mami hihi. tänkte faktiskt städa upp efter mig nu så att det ser någorlunda snyggt ut vaaa.

morgon, lunch och halv eftermiddag har spenderats ute på landet med ett bra gäng! johanna följde även med, alltid lika mysigt när hon är med ;) grym brud deeeeeee. blev inge bad idag heller, kom även på mig själv att jag endast badat en gång iår och det var på gotland. måste rycka upp mig när det gäller badning, det är fan sommar.

ska tillbaka till landet ikväll. vi ska ta båten ut till vitgrund eller någon annan ö och grilla och mysa. kommer bli chill och helt perfekt för en måndag kväll som denna! nu måste jag rappa på lite så att jag inte blir sen. pösss

saknar diggggggggg. 

(bilder från gotland kommer ikväll)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0