waka waka


kul att jag börjar bli sjuk igen. känns inge bra alls inför göteborgresan, måste hålla mig i skinnet hädanefter så att jag inte blir sjukare. aja, nog om det! ska åka ner på stan vid lunchtid och kika runt lite och äta lunch med malla :) känner att det inte blir kul nu när hon fått sin lön och kan i princip köpa vad hon vill medans jag lever på vatten och bröd...... nej men kan ju bara glädjas åt henne som är rik som ett troll ;)

blir utgång ikväll med lite flickor, kommer nog bli bra med tanke på sällskapet hihi. får la se var vi hamnar, men känner på mig var slutstationen kommer bli. nu ska jag ta en varm dusch :) pusssss  laterrrrrrrr



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0