wooork


kvällen igår var mycket braaa:) började i lovisas brorsas lägenhet uppe på söder med lite mys och sisådär, sedan gick vi ut. var ju som en bastu men det börjar man ju bli van vid i dessa tider. sedan hemgång vid 4 tiden. frågan är hur det kunde bli så sent? aja, hem kom jag iallafall hihi.

har legat och kollat oc nu, är ju mysigaste vädret ever.. men klockan fyra ska jag bege mig in till travet och jobba! wohooo, lite cash. har ingen aning om när jag slutar, men det visar sig. blir väl ikväll någon gång hoppas jag :) därefter kan det bli lite mys med josy om det inte blir alltför sent.

nu ska jag ta en dusch och pigga upp mig lite, laterrrrr friends



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0