A GOOD NIGHT


det blev en hel del inhandlat idag på stan.  både lunch och nya kläder och andra små roliga saker :) vet inte hur denna sommar ska fungera för mig eftersom jag är arbetslös. eller ja, sommar.. hela livet. jag är ARBETSLÖS. waah, känns lite läskigt. måste gå och skriva in mig på arbetsförmedlingen denna vecka så jag får lite cash så snabbt som möjligt. annars.. i will not survive. nej men det där borde lösas på något sätt iallafall tycker man ju, jag ska ha ett jobb när jag har chillat klart efter sommaren. that's it

ikväll blir det minigolf med ellabella, har saknat våra myskvällar :D skärpning där hihi. efter att vi briljerat lite i bollan blir det väl mys på något  annat håll, det visar sig. nu ska jag äta lite glass så att jag min halsont går ner lite..




Kommentarer
won

Dear Anna

Don't worry about future!

you will be rich & beautiful life that I feel!

maybe I can help you get rich,anyway you are a smart & sweet heart lady!

just work hard as much you can.

someday you will enjoy your abundant life!



have a good night!

2010-06-24 @ 06:41:13
anonymus

det tar ett år efter man har anmält sig till Akassan att få pengar, så då får du vara fattig ett tag till

2010-06-25 @ 09:18:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0