buuu..



måste ha varit världens längsta dag idag.. Började med körlektion klockan halv 8. Det var inte roligt kan jag säga, helvete. Skulle backa genom sväng, parkera, starta i backe och massa skit som jag INTE har tränat på. Usch, vill aldrig mer köra bil. Har satt svåra men i mitt liv tror jag, känner ångest inför onsdagens lektion. Sen hälsocentralen 1000 år kändes det som, massa prover, och prat och bla bla. sen hem och titta på tv. Tror nog att jag kan tidtabellerna+programen utantill snart, känner mig som ett riktigt freak. men blir lite bortskämd också så det kommer ut något pyttepyttepyttelitet positivt ur det hela iallafall hihi. har även kollat på emil i lönneberga idag, hahaha fyfan vad roligt det var! det var dagens höjdpunkt. Nu ska jag ta min sjuka body upp till mitt rum och lägga mig i sängen och kolla sex and the city. Tror jag har kollat på 5 säsonger de senaste dagarna, hejja.. haha :D magiskt, men tragiskt som H.H skulle ha sagt.  tänker även hålla tummarna för att antibiotikan har börjat värka lite så all skit försvinner. om den inte är borta inom kort tid så missar jag en heeel del, redan på torsdag då jag ska iväg på en mystripp.. heddå

Fast jag inte sett dig på så länge
Tänker jag på dig ibland
Det var nånting som fastnat på mig
nåt som aldrig helt försvann
Fanfanfan det skulle varit du
Fanfanfan det skulle varit du






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0