:):):)


Underbar dag igår med bästa! anlände i stockholm vid halv 12, och drog en lunch på direkten. Därefter blev det shopping för hela slanten. Dock råkade jag spärra mitt kontokort, men som tur var så hade jag ett till. Vet inte vart jag hade tagit vägen annars.. Det blev en hel del inhandlat som jag är såååå nöjd med :) hihi. Åkte hem mot kvällningen, och när vi ska åka ut ur stockholm så är det avspärrat och fullt med polisbilar. Så när jag läste tidningen imorse visade det sig att det varit skottlossning precis där vi åkte, bara en stund innan vi åkte förbi där. Nästan lite läskigt. När vi kom till gävle igen så åkte vi och handlade, sen hem till mig, sen tillbaka till emilia där kvällen skulle spenderas. Blev middag där, och sen hade vi det mysigt där hela kvällen. precis som det ska vara :) sista gången på jättejättejätte länge vi tre hade en heldag tillsammans :( gonna miss ya hun ♥

idag sov jag ut ganska länge, sen gick jag ut på altanen och la mig där. Mallan anlände också så jag fick sällskap som tur var. Från början var kvällen väldigt oklar, men det bär av hem till johanna! sen får vi se vart vi hamnar, kan nästan bli var som helst ;) Nu ska jag ta en dusch och fixa mig lite! pussss

grym låt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0