.......

på den underbara fredagen som precis har varit så kände jag att jag började bli sjuk och ha skitont i halsen. Inte så konstigt efter allt skrik, och hur vädret var. Blev sängliggandes både lördag och nästan hela söndagen. Ville åka in till stan ändå och säga hejdå till älskade emilia som flyttar till tyskland.. Iallafall så var jag på hälsocentralen imorse eftersom att smärtan i halsen inte försvinner och är helt svälld i hela halsen. Gjorde tre tester, men dom hittade inget. Sen gjorde jag körtelfeber prov, svarade negativt på det också men ska ändå komma tillbaka på onsdag och göra om testet. Eftersom det har hunnit gå sån kort tid så kanske den hade "utvecklats" än, så ska göra det för säkerthetens skull. Men jag ber till Gud och hoppas att jag inte har det, får då blir det inte roligt. Men det kunde även vara något virus, eller bakterie. så jag har fått antibiotika nu som jag ska äta i 10 dagar så jag hoppas att det är vad som behövs så jag blir frisk igen. over and out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0