:)

jättemysigt igår! bra musik och bra sällskap :) satt väl där på tant grön i några timmar, sen fick vi nog och drog hem. Det var nog ganska bra eftersom jag inte lyckats packa i en enda grej. Så det började jag med igårnatt. Bättre sent än aldrig, håller mig till det mottot ja. Hade en sjuk mardröm inatt igen, är fjärde gången jag drömmer nå sånt nu, usch.. :( Vaknade av att jag flög upp ur sängen, lite panikslagen. Fortsatte lite med min packning, dusch, longering m.m. Snart är allt klart, och brummar väl härifrån vid 5 tiden hoppas jag :)

Nej nu ska jag gå och kolla på min check-lista så att allt är nerpackat, be right back ♥

här är min lilla prins med hanna, för något år sedan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0