hohoo


vädret beter sig allmänt wiiierd. låg ute någon timme på altanen och läste, sen blev det helt plötsligt kallt. då var det bara att ta sitt pick pack och gå in. så nu har precis ätit china food, nudlar med grönsaker tror jag det var. mami hade med sig hem till mig, godaste jag ätit på länge. har ju lovat mig själv att aldrig mer äta friterat efter helgen som precis varit.. usch. så lika bra att ändra sina matvanor i chinaholken.

igår blev det middag på brända, grymt god mat där! blev lax, kunde inte motstå det.. sen blev det beck-premiären, fan va den var bra! var nog den läskigaste beck-filmen iallafall, men den är verkligen värd att se! sen övningskörde jag hem och satte mig på en stol och fick för mig att cykla till stan och hyra film på hemmakväll. Hamnade istället på malins parkering med henne och julia en bra stund, så jag missade hemmakväll eftersom det stängde kl 10.. sen cyklade jag vidare, och där fastnade jag också så kom inte hem förrän mitt i natten. tog emot att ha tanken att cykla hem, men det underlättade när någon skjutsade mig halvvägs iallafall :) hihi gull
mötte även en grävling på vägen hem, otippat......

nu ska jag ta ett bad. börjar även få ont i halsen igen, inte bra.


har börjat lyssna på massa gamla låtar också hihi, myyys


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0