home sweet home

tävlingen idag gick skitbra!! Hoppade 120 och vi kom 3a, och allt flöt på precis som det skulle. blir så glaaaad :)
fick även en skiva med mig hem med några bilder från dagen.



förövrigt har det varit en härlig helg, skönt att få komma bort lite och ha annat i tankarna. Men nu är vi back in the days igen. vet inte riktigt om det är positivt eller negativt men det ska vi snart ta reda på :) märker att det är mycket som har hänt som jag har missat faktiskt. imorgon är det körlektion kl 1 som gäller, borde egentligen ge mig ut lite på vägarna redan idag och öva lite inför morgondagens bravader. men har jag tur så briljerar jag imorgon ;) men då ska det ske ett mirakel..  hihi

vad som gäller nu: packa upp och ett varmt bad :)

Det är nu man märker hur mycket man kan sakna något..


Kommentarer
john won

you are amazing!

2010-06-21 @ 07:59:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0