I just can't get enough


Får inte nog av solen asså, finns inget bättre än att gå ut och lägga sig på altanen och bara chilla lite. Var uppe med tuppen imorse igen, klev upp cirkus 7. Hade körlektion klockan halv 8, och den gick faktiskt bra! tro det eller ej, men jag var nöjd ;) läraren också hoppas jag. Körde och chillade runt lite i stan till strax efter 8, lärde mig att man ska ligga i högerfilen. därefter hämtade mamma upp mig så åkte vi till hälsocentralen. tog ett stick i fingret som förövrigt gjorde så jävla ont. Men det var inte körtelfeber!! Vilken lättnad, istället är det något virus som jag håller på att döda nu med min antibiotika. blev så glaaaaaaad :) sen blev det en ridtur som var rätt dampig, men kan inte räkna med annat för tillfället heller, han är söt ändå hihi.
Sen har jag legat ute någon timme, mhhhyys jaaa då.

hade tänkt att ta en dusch nu, och sen packa alla mina grejor inför helgen. Har skrivit en redig packlista, och den visade att det kommer bli en stooor väska.. ikväll blir det myskväll på tant grön med jossis, så jag hoppas att vädret håller i sig. men en extra filt slinker nog ner i väskan ändå..  sen lite mys vaaa :)

ibland undrar jag vad det är för fel på vissa, herregud.
Tur att vi alla är olika.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0