if you call me, i won't be home.

livet leker dessa dagar som återstår fram till studenten har jag upptäckt. Är så himla glad! Det enda negativa är att man kommer sakna älskade spid3 antagligen redan när man vaknar upp på lördags morgonen dagen efter. Nej nu ska man inte ha såna tankar, nu ska vi njuta av det lilla vi har kvar istället eftersom vi har bara feeeesteeeen kvar!! Ikväll blir det klassfest hemma hos erika. Min skjuts kommer och hämtar upp mig om två timmar så jag kan ta det chill ett tag till :) Alla kommer dit runt 7, halv 8 ungefär och då blir det grilla och fiesta. Kommer bli grymt, precis som våra andra klassfester varit ;) hihi. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig, så jag lär väl börja leta och försöka rota fram något.

idag har klassen spelat volleyboll i bollan också. Är tyvärr inte min starka sida då bollen inte riktigt åker dit den ska. Men kan nog ha bidragit till snyggaste serven iallafall ;) mysigt hade vi iallafall. Vårat lag kom till final, men där slutade det roliga. Vi slutade tillslut på en snöplig andra plats tyvärr.. Därefter cyklade jag madde emelie och linn ner på stan och käkade god lunch, därefter blev det hemgång med malla. Lite ärenden hit och dit, solning, prat har jag hunnit med också nu på dagen.

Nej nu ska jag röra mig mot min garderob för att försöka hitta något, och därefter börja fixa mig lite.
peace ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0