kepsis

jag har upptäckt att jag älskar när killar har kepsar på sig, såna där baseball kepsar eller vad det heter. Har ingen betydelse vad dom heter, huvudsaken att dom sitter på ett huvud. Kommer en bild här nedan så ni förstår vad jag menar. Det är precis vad som tar min uppmärksamhet när man är mitt i en folkmassa. Tack den som uppfann dom, classy. Döööör typ när man ser dom, nästan hihi.

vad som också är rätt snyggt är när man åker longboard, faktiskt. Vet inte vad som hänt med mig, men that's it!

Förövrigt var det sista desperate avsnittet nu på ett tag :( vet inte hur jag ska överleva sommaren.

Grr


Kommentarer
haha

oj beskrev du precis anton rödin nu ?

2010-06-03 @ 21:24:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0