onsdag


dagarna går så himla fort nu för tiden att jag till och med lärde tänka efter vad det var för dag idag. men det är ju onsdag iallafall, mitt i veckan liksom. Blev rätt sent igår, låg och kollade på några oc avsnitt med bra sällskap :) har precis duschat och gjort mig lite halvt iordning. Jag och josse hade tänkt att lägga oss och sola, men hon sa att det blåste ute och det ser faktiskt mulet ut så då bestämde vi att åka in till stan och käka lite lunch. passade ju perfekt eftersom att jag måste lämna in min mobil på lagning då den är helt fucked up, och har lite att inhandla inför midsommar som spenderas i stockholm.

gårdagen var väldigt mysigt också, jag och bästa ella skulle fika men så bestämde vi oss för att gå och sätta oss på tant grön och äta lite istället. så himla mysigt där, synd bara att det inte var så varmt ute. var så himla längesen vi sågs känns det som, så vi hade en del att ta igen :) ♥ me like uuuuu

nej nu ska jag faktiskt fortsätta göra mig iordning så jag blir klar någon gång :) peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0