reeeeeeeegn


det var då själva fan vad det ska regna. Herregud det bara pissar ner på oss här uppe, inte speciellt kul när tävlingen är på gräs. Men vad gjorde det liksom, gick sjukt bra idag!! båda ritterna kändes super, de bästa rundorna hittills tror jag till och med :) Var femma i 110, sen i 120 så var jag felfri i grunden, sen fick jag två bommar med mig på nästnäst sista, och näst sista hindret i omhoppningen. Men var helt omedveten om att vi var snabbast iallafall, visste inte att vi kunde speeda på så mycket ;) hihi. och det är en backe här som är heeeeemsk... Har gått upp och ner för den 4 gånger, två gånger med mina egna ben och två gånger med någon annans ben. Mööördarbacke av värsta slag vill jag lova. ska knäppa kort på den imorgon så ska jag visa vilken plåga det är att gå upp från banan.

nu har jag precis duschat, så sitter i sängen och pratar lite med mallan som också precis klampa in här. ikväll ska vi åka in till city så vi kan äta på någon mysig restaurang, sen blir det nog filmmys här :)



Kommentarer
Marianne Öhman

Grattis och lycka till imorgon!

2010-06-18 @ 22:33:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0