SJUKT

usch, hade sjukaste drömmen härom natten, sällan jag. Jag drömde att jag var med en kompis, och sen helt plötsligt drog hon fram ett lik framför näsan på mig! Som hon dödat, antar jag. Kroppen såg skitkonstig ut, typ som en kyckling. Den hade bara halva ben och såg ut som den knappt hade nå skinn, eller det såg iallafall jävligt skumt ut. Men då fick vi för oss att vi skulle gömma kroppen och bränna den så att vi inte någon skulle komma på oss. (vet inte varför jag skulle hjälpa till eftersom jag inte gjort något, haha).  så vi la den i en skottkära och sprang ut med den på en stor åker, och då ser vi massa polisbilar komma och det blir panik. som tur var så vaknade jag då och var helt chockad typ, sen somnade jag om igen iallafall. Det är typ fjärde gången jag drömmer något liknande. Jag kommer säkert bli en seriemördare när jag blir stor eller nå. sist jag drömde något liknande så stod jag och mamma och puttade ut folk genom ett fönster, hahaha. Helt sjukt, förstår inte varför jag drömmer såna där hemska drömmar! Tror jag måste hänga en drömfångare vid sängen så det blir någon ordning om nätterna..

Idag hade vi våran sista lunch i matsalen.. Som tur var så avslutade vi med god mat som TACOS, lovelyyyy. Så himla sorgligt, vi gillar ju att vara där och mysa även fast maten ibland är skitäcklig. Så jag, natta, madde, jennifer och sara hade iallafall våran avskedslunch, som förövrigt var väldigt mysigt. vill inte sluta ääään..... :(
därefter skulle jag och madde gå till bollan och solat lite, men var lite för kallt.. vi åkte hem, så jag har legat ute och myst här hemma istället. Nu väntar jag på mamma som förhoppningsvis kommer hem med lite mat, för om en timme börjar min träning. Malla borde även komma vilken sekund som helst hihi.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0