underbart!!

Åh vilken underbar vecka det kommer bli! Den började iallafall perfekt, för vilka vann brännbollen? kan det varit spid3?!!  så jävla bra!! :D Var nästan 60 lag med, så kan inte göra annat än att skryta lite och va nöjd ;) hihi. för er som inte såg eller visste så var vi utklädda till krigare! (det kommer nog bilder senare) Vinsten firades med massa överraskningar på goya senare på kvällen, men först firade jag madde och jennifer med donken direkt efter, satt absolut inte helt fel.. Tänker bosätta mig där någon gång tror jag. Fick även lite sällskap på slutet innan vi skulle gå. Mamma kom och hämtade mig, minns inte vad klockan var men jag somnade när jag satte mig i soffan när jag kom hem, helt stört hur sliten man var. tänkte att jag skulle varva ner lite, men det gick ju som det gick. Jag bestämde mig för att inte sova eftersom jag alltid blir så sjukligt trött då, så det var bara att fixa om sig lite. Åkte till sätra där resten av klassen befann sig och hade lite förfest innan vi skulle dra till goya. Vid tolv tiden fick vi vårat pris, sedan blev det shake av tiden som blev över! Underbar dag och kväll med en underbar klass :) sjukt roligt! me like u

Idag möttes halva klassen i matan och käkade, sedan fixade vi våra lakan som vi ska ha flaken. Dom blev så fina så :) Ska vara hos oscar vid 6 tiden, sedan har vi barrunda all night long!! Wohoooo, är fett tagg :D Jag tror det är typ 4 olika ställen vi ska vara på, sen får man en gratis drink på varje ställe, sen avslutas kvällen på nivå tror jag eftersom slick har dragit sig ur. Känner att denna vecka kommer bli ett minne för livet :) ska försöka ha med mig en kamera ikväll, eftersom min funkar inte så tänker jag låna mammas. Är så tråkigt när man inte har några egna bilder..

Nu ska jag fixa lite så jag inte blir sen. Ha en underbar kväll för det ska vi ha! :D spiiiiiid3♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0