woooh

träningen idag gick super, har blivit en sjukt stor förändring på bara tre träningar. duuuuktig!! :) När jag kom hem blev det lite vila, plocka fram kläder inför imorgon, och nu är det film som gäller. Kollar på "kärlek på menyn", har sett den förr men den är så bra så jag lär kolla på den igen.. ska försöka hoppa i säng i tid idag så att man är fit for fight imorgon då när vi ska lira brännboll i bollan ;) jag hoppas verkligen att det blir seger för våran del, för vi kan ju inte bryta spid ritualerna ;) kommer bli så sjuuukt roligt, förra året var jag där och kollade och alla verkade ha så himla roligt. så mysigt förra året att bara sitta i gräset och kolla och mysa. hihi. På kvällen blir det efterfest på goya, så hela dagen kommer bli grym! Har nog den bästa veckan ever framför mig just nu så det är bara att njuta:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0