All the right moves

Älskar låten som jag la ut lite tidigare idag! Han som sjunger har så skön röst, går inte att undgå det. Jag och mallan gick iallafall till ridhuset och red markarbete och hoppade lite på slutet eftersom det stod hinder framme så vi kunde lika gärna passa på eftersom ingen av oss skulle orka ta fram något annars ;) Blev en snabbdusch och nu sitter jag hemma i mallans lya på staketgatan. Har nyss tryckt i mig lite mackor, blir ju lätt hungrig på kvällskvisten..

Ska be mamma beställa klipptid till mig imorgon, kan ju dock bli färgning då också. Blir nervös bara jag tänker på det. Men jag vill ha en förändring, och jag tror jag vet hur jag skulle vilja färga isåfall. Nej nu ska jag vara lite social här :)
Ha en bra kväll everyone ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0