änglavakt

Har precis kommit hem från bion. Jag och mallan bestämde oss för att se änglavakt som började halv 9. Så vi fikade lite först, sen traskade vi in i salongen. Den var bra, lite seg emellanåt. Men jag tycker att den hade bra handling så jag gillade den :) Den rekommenderas från mig iallafall.

Hade tänkt lägga mig i tid idag, ska upp vid 7 tiden imorgonbitti. Inte så jättefrestande just nu eftersom jag känner mig så trött och hängig. Vet inte riktigt vad det kan bero på idag, kanske mitt humör. Ska inte sitta här och klaga, ska istället lägga mig och sätta på en film strax. Imorgon är det nog tävling till stor del av dagen eftersom jag rider första klasserna och malin dom två sista, så det blir antaligen en heldag! Har saknat det så det ska bli mysigt.

Man måste våga ha modet att förlora.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0