:D:D:D

Nu börjar det närma sig rejält mycket, och väskan är fullpackad. Jag lyckas alltid plocka i mer och mer saker än väntat. Typisk mig, men jag tror allt är i nu faktiskt! Hoppas jag, skulle inte vara så kul om jag kom på att jag glömt något liksom. Har säkert glömt att skriva upp något, men här är ett litet utdrag ur min packlista ;)

klänning x2
shorts
linne
klackskor
converse
liten väska
kamera
mobil+laddare+headset
smink
godis
dricka
legitimation
hårblås+volumaster
hårspännen+snoddar
duschgrejor
solbrillz
blomhalsband
pengar
kavaj




Kommentarer
Amirselina

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2011-03-10 @ 12:20:24
URL: http://amirselina.blogstie.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0