dipsiedipsie

Har haft en väldigt mysig kväll. Jag och min homie Jos tog en promenad till triangeln och köpte massa gotti! Som vanligt berättade vi massa roligt, och även våra bekymmer för varandra vilket kändes väldigt skönt efteråt. Kände att vi sitter i samma båt just nu, eller det har vi ju alltid gjort i och för sig. Tog faktiskt bussen tillbaka hem till mig eftersom vi inte orkade gå hela vägen tillbaka, och kollade på lite film och dippade chips, gurka och paprika. Eller det var vad jag gjorde, Jos åt sitt godis. Sen har vi bara chillat hela kvällen, och kollat på hennes fina videoklipp som hon gjort, och vi har bestämt att vi ska pröva göra ett också. Tror det kan bli succè..

Imorgon väntar en skoldag som är ganska chill faktiskt, sen finns det lite olika alternativ efter skoldagens slut. Men kvällen är redan spikad iallafall, så får hoppas den kommer bli fartfylld! :)



Kommentarer
Anonym

katt?

2010-03-27 @ 12:47:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0