En shopaholics bekännelser..

Börjar känna mig som en shopaholic.. Och det är helt sant. Jag kan inte gå på stan utan att köpa något. Egentligen har jag inte ens råd alltid, för jag försöker verkligen spara lite. Men det går inte riktigt som jag vill, för nu är det mycket som lockar.. Måste faktiskt börja tänka lite på min ekonomi nu när jag är 18 år och vuxen nästan. Speciellt sluta köpa god mat på stan iallafall till en början. Varför äta mat på stan när man får mat när man kommer hem..? Kanske är liiite godare på stan ibland. Nej nu ska jag istället peppa på mamma att laga god mat från kokboken! Det kanske kommer bli succé, det kan man ju alltid hoppas på..

Iallafall så var jag på stan med Ella idag, och jag var faktiskt inte den enda som shoppade, utan hon handlade lite också så det kändes bra. Jag köpte mig en skitsnygg jacka, jättefina underkläder, halsband och örhängen. Allt detta var välbehövligt förutom jackan, för jag har överskott på dom. Vet inte vad jag ska göra av dom, vissa av dom hänger bara i garderoben. Stackarna.. Därför ska jag ta itu med garderoben imorgon eller så och rensa ut allt skit som ligger där inne. Kan ju bli kul också och hitta grejer som man glömt bort :)

Nu ska jag iallafall leta fram lite kläder inför ikväll, men har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Fick en biljett av Josefin så vi ska gå på Kent senare ikväll, och efter det har vi gratis inträde på Goya men vi får se om vi orkar gå dit. Men kvällen ser ljus ut iallafall och jag ser fram emot den mycket! :)  



Kommentarer
Amanda

Jag vet hur det känns.. Fin blogg!

2010-03-09 @ 23:47:32
URL: http://amandadahlbeerg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0