!!


Åh så skönt! Nu har jag faktiskt tagit itu med ganska mycket känns det som. Borde kunna slappna av lite nu tycker man ju. Känns som att man har hundra grejer på gång just nu så måste göras inom kort tid. Börjar bli stressad inför studenten och allt som är både innan och efter.. Det är så mycket nytt som måste inhandlas, och även att man måste börja kolla lite jobb/sommarjobb. Jag har iallafall ett jobb i väntan på något bättre. Vet inte ens vad jag vill jobba med. Skulle faktiskt kunna tänka mig det mesta faktiskt, men ska väl skicka in CV lite här och var. Men som sagt har jag iallafall hunnit med lite grann iallafall, och då menar jag en baldejt, balklänning, fixat tid för att fixa hår och studentklänning.

Det som återstår är en hel del också, skulle kunna skriva upp hundra grejor men tänker ta med det viktigaste. Men vad jag måste inhandla/fixa inom kort som jag kan komma på just nu är:

studentskor
balskor
lite new clothes till kryssningen (som är nästa lördag!!)
skriva cv och skicka in!
kolla fler sommarjobb

kika runt lite på andra jobb eller komma på vad jag vill göra efter skolan
boka utlandsresa
fixa boende på gotland


Åh gud får panik bara jag tänker på allt detta.. Vilken röra, ojojoj. Önskar jag hade en assistent. sugen?



Kommentarer
Anonym

Vem är din bajdejt? :)

2010-03-10 @ 18:04:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0