fredag 12 mars

Historiaprovet imorse gick bra faktiskt. Ska ske ett mirakel om jag inte klarar det! Kunde varenda fråga utantill, men så när jag lämnade in det vet jag att jag ritade ut fel stad på en fråga, men men. Vad ska man göra liksom :) Är ju rätt nöjd ändå för en gångs skull. Sen hade vi en lektion till och efter det var det lunch. Efter lunchen gick jag och the slow one nathalie ner på stan och kikade runt lite, och fikade :) alltid lika mys! Hittade lite småsaker som vanligt, och la undan en klänning bland annat som var superfin! Nu har jag varit ute med F, så nu blir det en dusch sen käk. Ska till Frida ikväll med massa tjejer, sen blir det utgång :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0