fredag 19 mars

Hade inga lektioner idag, men åkte ändå till skolan för jag och emelie skulle skriva klart vårat cv. (fast gick mest dit för att det var chickenbits i skolan) Gick iallafall dit vid kl 10 imorse och skrev klart, sen gick vi och käkade. Var så mätt så att jag trodde jag skulle spy, men man lär ju passa på när det är god mat..

Jag och emelie hade bestämt att idag skulle vi hitta sommarjobb! Så vi tog först bussen heeelt i onödan för på ett ställe sa de åt oss att skicka in på internet. Vi ville ju vara lite smarta att åka dit och prata med chefen och lämna CV:t i handen istället, men icke då.. Sen fick vi syn på en annan affär som tog emot det med glädje!
Tog bussen tillbaka till stan och så strosade vi runt lite, och lämnade ett till CV på en affär. Sammanlagt har jag nu lämnat CV till tre jobb som verkar bra! men ikväll ska jag och josefin skicka in mer på fler ställen, när vi slagit våra två smarta hjärnor ihop ;)  Nu ska jag äta bullar som mamma bakar, så har inte tid att sitta här egentligen... Har ju faktiskt sovit två timmar också, så jag hoppas mallan kommer hit snart så vi kan fixa klart mammas present innan träningen som är kl 7, eftersom hon fyller år imorgon :) ha en bra fredag, pussssssss!

my boo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0