Fredag 26 mars

Godmorgon everyone! Var fruktansvärt trött imorse, så jag sov lite längre än vad jag skulle gjort egentligen. Klev upp vid kvart i 8 tiden och fixade mig lite snabbt och åkte till skolan. Historia lektionen som alltid är en evighet lång, så fruktansvärt tråkig. Har ju börjat med något nytt, så fick se en film när jesus korsfästes. Fyfan, så himla hemskt var det. Sen kom vår filosofi lärare Nika och berättade att en annan lärare har begärt att vi ska göra om vårat slutprov.. Troligt att någon kommer göra det, no way. Så det kan ju lilla Robert glömma iallafall för det kommer inte hända. Ska söka upp honom sen hade jag tänkt, så då får vi se vad han har att säga till sitt försvar.

Nu sitter jag och emelie i biblioteket för att jobba lite på vårat arbete, men vi har inte riktigt kommit igång än. Vi kom fram till att vi fick facebooka lite först och chilla runt lite på internet, men det börjar väl bli dags att vi sätter igång nu. Så, have a nice day ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0