fredag 5 mars

Hahahaha, jag hade sån sjuk dröm inatt. Kommer bara ihåg delar av den, men det var rätt roligt.
Det började iallafall när jag satt i klassrummet på milboskolan (som alltså ligger där jag bor) och så hade vi lektion med våran gamla klass från högstadiet. Så skulle alla säga något, så sa jag mitt och så var det josses tur. Och så när hon skulle ställa sig upp så halkar hon och ramlar så börjar det forsar blod ur munnen, så jag följer med henne ut till toaletten för att torka bort det. Men så glor alla på mina strumpor, så då ska vi gå hem istället. Sen när vi går ut från skolan så ser vi att det ligger 100 tals cheeseburgare Längs vägen för att man ska orka gå hem. Och dom var typ hur stora som helst, typ 1 meter höga, och jag minns att jag tänkte hur ska jag orka alla dom här..(Fråga mig inte hur jag visste att dom fanns där för att man skulle orka gå hem från skolan men så var det iallafall) Några var uppätna, men det fanns tillräckligt för att jag skulle orka gå hem. Sen vaknade jag.  Hade varit kul att få veta fortsättningen i den drömmen, men det tillät inte mamma som ringde och väckte mig.. Men men, det var roligt så länge det varade ;)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0