I better keep on walking

Jag tycker att fel låt vann faktiskt. Förstår inte vad svenska folket tänkte med. Önskar att jag hade tittat och röstat, tänk då kanske min älskade Salem hade vunnit! Jag tittade inte på finalen igår, men såhär i efterhand tycker jag att Salems låt var helt klart bäst! Har suttit och lyssnat på den hundratals gånger nu skulle jag kunna tro. (utan att krydda) Tycker den va grym, och han ska ha all cred för den! Tror också att den här låten hade klarat sig bättre utomlands än vad den som vann gjorde. Den här kan man chilla lite mer till och njuta, annas låt var tråkig och ville bara att den skulle ta slut när jag lyssnade på den idag. Jag såg också i tidningen att Keep on walking låg på första plats när alla andra länder hade röstat, vilket var helt rätt! Tycker Olas låt var bra också, men den gick det ju inte superbra för tyvärr.. Hatar melodifestivalen i vanliga fall, men denna låt är öronorgasm!



Kommentarer
Didrikelena

God bless you

2011-06-20 @ 14:12:16
URL: http://didrikelena.blogger20.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0